خبر فوری
نوشته شده توسط : محمد مهدی یوسفی راد

بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج‌البلاغه ویژه فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران، 13مرداد ماه سال جاری در استان همدان آغاز و 22مرداد ماه به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، سید سعید عسگریان مدیرعامل و رئیس شورای فرهنگی این شرکت گفت: مسابقات قرآنی شرکت ملی گاز در دو بخش ویژه کارکنان و همسران و فرزندان کارکنان برگزار می شود، این دور از مسابقات مختص فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز، پالایشگاههای گاز و مناطق عملیات انتقال گاز کشور بود.
 وی اظهار داشت: شروع این مسابقات با میلاد حضرت معصومه(س) و پایان آن با میلاد حضرت امام رضا(ع) بود که از ویژگی‌های این دوره محسوب می‌شود.
 عسگریان هدف این مسابقات را نفوذ فرهنگ قرآن در خانواده ها و انس بیشتر آنها با قرآن عنوان کرد و خاطر نشان کرد: انس روزانه‏ ‏با کلام ا... مجید باعث نمایان شدن تأثیر این تعالیم در رفتار و کردار فرزندان خواهد شد.
رئیس شورای فرهنگی شرکت گاز عنوان کرد: در دوره مقدماتی مسابقات از  43 نفر شرکت کننده پسر و 36 نفر شرکت کننده دختر، 26 نفر از پسران و 14 نفر از دختران جزء نفرات اول تا سوم بودند.
وی با بیان اینکه، در این دوره از مسابقات رشد خوبی داشتیم  از 5 نفر شرکت کننده از شرکت گاز استان زنجان، در رشته حفظ 10 جزء در مقطع اول متوسطه ، محمد رضا الماسی نفر دوم و در مقطع دوم متوسطه ، محمد هادی الماسی نفر اول و در رشته حفظ 3 جزء اول، در مقطع اول متوسطه ، محمد مهدی یوسفی راد نفر سوم و در رشته قرائت ترتیل در مقطع دوم متوسطه ، مجتبی محمودی نفر اول مسابقات کشوری شد. 
همچنین در ارزیابی تیمی ، شرکت گاز استان زنجان رتبه اول بین شرکت های گاز استانی و رتبه ی چهارم در بین شرکت های گاز ، مناطق عملیات انتقال گاز و پالایشگاههای گاز را کسب نمود.
وی با تاسی به فرمایش امام خامنه ای(مدظله العالی) در خصوص تجلیل از قهرمانان قرآنی بیان کرد: بایستى قهرمانان قرآنى را احترام کرد و این که ما به این‌ها احترام مى‌کنیم. این‌ها حامل قرآنند، این‌ها عزیزند. زبان این‌ها عزیز است، لب‌ها و دل‌هاى این‌ها عزیز است؛ چون با قرآن مأنوس است. 
عسگریان در پایان عنوان کردند: امیدواریم این فعالیت‌ها و مسابقات مقدمه‌ای بر قرآن خوانی و قرآن دانی و قرآن باوری در جامعه باشد. 




:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: